Wrocławski Zespół Żłobków

stanowisko ds. administracyjnych

stanowisko ds. administracyjnych

DYREKTOR

WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW

ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław

 

OGŁASZA NABÓR NA  WOLNE STANOWISKO PRACY

 

stanowisko ds. administracyjnych

Filia Żłobka nr 5, ul. K. i M. Barskich 45, 54-115 Wrocław

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe;
  2. minimum 2 lata doświadczenia;
  3. bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice (Excel, Word);
  4. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.  

 

2. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym;
  2. znajomość Systemu Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP;
  3. dokładność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, dbałość o przestrzeganie przepisów i procedur,

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. informowanie intendenta Żłobka nr 5 o liczbie dzieci obecnych w danym dniu
    w placówce;
  2. monitorowanie sprawności transportu chłodniczego ze Żłobka nr 5 do Filii Żłobka nr 5;
  3. dostarczanie do administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków faktur oraz innych dokumentów;
  4. współpraca z kierownikiem Żłobka nr 5 i intendentem;
  5. prowadzenie magazynów środków czystości i chemicznych, ich planowanie, zamawianie, wydawanie osobom sprzątającym, pracownikom kuchni, prowadzenie ewidencji ich zużycia;
  6. przygotowanie i prowadzenie ewidencji odzieży ochronnej i obuwia dla personelu;
  7. współudział w prowadzeniu inwentaryzacji i znakowania sprzętu znajdującego się na terenie placówki i znakowanie sprzętu stosowne do obowiązujących przepisów
    i zaleceń;
  8. sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym otrzymanych od dostawców faktur;
  9. przedkładanie z-cy kierownika żłobka zweryfikowanych faktur do zatwierdzenia;
  10. przyjmowanie korespondencji żłobka, prowadzenie korespondencji mailowej
    w zakresie swoich kompetencji;
  11. przygotowywanie listy obecności pracowników żłobka;
  12. obsługa urządzeń biurowych (skanowanie, kserowanie, drukowanie);
  13. przygotowywanie do archiwizacji/niszczenia dokumentów (sortowanie, opisywanie), monitorowanie czasu przechowywania dokumentów;
  14. zastępowanie z-cy kierownika żłobka podczas jego nieobecności;
  15. wykonywanie innych poleceń przełożonego w granicach określonych rodzajem umówionej pracy.

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys zawodowy – CV;
  3. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, uprawnienia, doświadczenie zawodowe;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Przewidywany termin zatrudnienia III kwartał 2023 r. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością kontynuowania współpracy.

 

Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane
i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

 

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) (Dz. U. 2022 r. poz. 530 t.j.).

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych we Wrocławskim Zespole Żłobków,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2023 roku wyniósł 1,04 %.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław lub pocztą na adres Zespołu z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. administracyjnych w terminie do dnia  16 października 2023 r.

Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty. Adres: dokumenty@wzz.wroc.pl

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Na rozmowy kwalifikacyjne będą telefonicznie/pocztą elektroniczną zaproszeni kandydaci, którzy:

- spełnili wymagania formalne/niezbędne ogłoszone w ogłoszeniu o naborze;

- złożyli najciekawsze oferty.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Wrocławskiego Zespołu Żłobków oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu.

 

Dokumenty złożone do naboru przez kandydata, który zostanie wyłoniony do zatrudnienia, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty złożone do naboru przez pozostałe osoby będą zwrócone lub zniszczone.

 

Informujemy, że:

  • Wrocławski Zespół Żłobków stanie się administratorem podanych w CV danych osobowych;
  • nasza siedziba mieści się we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 15;
  • Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 53;
  • dane przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.                       o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r. poz. 530 t.j.);
  • dane w CV podajesz dobrowolnie, a jeśli nie podasz informacji, które pozwolą na ocenę Twojej kandydatury i kontakt z Tobą, nie będziemy mogli brać Twojego CV pod uwagę;
  • dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy, którzy zajmują się naborem;
  • po zakończeniu naboru przesłane CV usuwamy lub oddajemy do rąk własnych do 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru;
  • my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych nie jest zgodne z przepisami RODO - ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania i usunięcia.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2023-10-04 Autor: Dyrektor WZŻ Maria Iwona Bugajska Data publikacji: 2023-10-04 10:26 Osoba udostępniająca na stronie: Katarzyna Meinhard Data ostatniej modyfikacji: 2023-10-25 Osoba modyfikująca: Katarzyna Meinhard